Al-Ahly channel is owned by the club, and the tripartite statement contradicts Sia


The Al-Ahly club’s board of directors announced that it is not permissible for its channel, or who is licensed to manage and invest it, to speak in the name of the club or deviate from its policies.

On Time Sports channels had issued a joint statement with Al-Ahly and Zamalek channels to confront the intolerance between the two Egyptian football poles, Al-Ahly and Zamalek, spoiling the successful sports season and throwing the Egyptian football and its clubs into a dark tunnel, for more details. Press here

Al-Ahly’s board of directors issued a statement, this evening, Thursday, saying: “Al-Ahly’s board of directors confirms that the club is the sole owner of the entire Al-Ahly channel, in accordance with national laws that regulate media affairs, and neither the channel nor the licensee to manage and invest it may speak in the name of the club or deviate from its policies. “.

The Al-Ahly Council concluded its statement with: “Accordingly, what was stated in the tripartite statement that was circulated by the media today and included the name of Al-Ahly channel completely contradicts the club’s established policies and full ownership of the channel, especially that the board of directors is in the process of taking all legal measures against some of the program presenters in The various channels, who have been inciting sedition and transgression against Al-Ahly club and its affiliates, especially that these presenters are accustomed to double standards on screens, while attacking Al-Ahly officials whose statements are usually a reaction to clarify the club’s position and preserve its rights by legitimate means. Statements that stir up sedition and incite hatred among the people of the country that are issued by others.

Source link


Please enter your comment!
Please enter your name here